dimecres, 28 de gener del 2009

Com sona Barcelona?

La meva primera incursió a la secció de “com ens veuen?” l’he dedicada a la música. Volia saber quina opinió tenen de la ciutat un parell de músics que han decidit establir-se a Barcelona per fer els estudis superiors.

Gràcies a la bona feina de la Rut Martínez, del departament de comunicació de l’Esmuc, aconseguim ajuntar dos estudiants, l’Aurore Dye i en Paco Perera; mentre que ella estudia clàssic, en Paco es dedica a la música moderna. La combinació em sembla interessant i tot i que no es coneixen, la simpatia dels dos hi fa la resta.


www.diaridebarcelona.cat

Reflexionen sobre el que significa estudiar música, les possibilitats de poder tocar a locals de la ciutat. Diuen que la oferta com a consumidors de música és enorme i que Barcelona és una de les capitals d’Europa pel que fa a la tradició musical. Però també que de vegades resulta difícil trobar locals on actuar i que el model de ciutat tendeix a regular estrictament la pràctica de la música.

Per acabar faig quatre imatges de recurs de l’Aurore tocant la flauta travessera i en Paco amb el seu contrabaix. L’Aurore m’explica que té un duet i que mira de trobar un lloc on poder tocar. En Paco em parla dels seus propers concerts: ho farà amb els Vintage Room el proper 3 de febrer al Jamboree. Al seu myspace hi ha un tastet de les cançons del grup. Les mateixes que m’han acompanyat mentre intentava explicar-vos en aquesta entrada que bé que de vegades sona Barcelona.

Publicat per: Rafael Luján